Nowy użytkownik

W Polskim panelu narodowym zarejestrował się nowy członek:

Zuzanna z powiatu ZGIERSKI Witamy!

Logowanie przez Facebook

Pytania i odpowiedzi

Na najczęściej zadawane przez Was pytania przygotowaliśmy krótkie odpowiedzi i wyjaśnienia. Jeżeli jednak nie zaspakajają one waszych ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt na adres: info@panelnarodowy.pl


1. Czym jest Polski Panel Narodowy?

Polski Panel Narodowy jest takim miejscem w Internecie, w którym rejestrują się użytkownicy wyrażający wolę wzięcia udziału w badaniu opinii publicznej i zamieszczaniu tam swojego zdania.

2. Kto może zostać członkiem Polskiego Panelu Narodowego?

Polski Panel Narodowy jest przeznaczony dla obywateli Rzeczpospolitej Polskiej, zamieszkałych na pobyt stały na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, którzy są zainteresowani dłuższym uczestnictwem w badaniach opinii publicznej w Internecie. Minimalny wiek niezbędny do uczestnictwa w Polskim Panelu Narodowym wynosi 15 lat.

3. Jak można zostać członkiem Polskiego Panelu Narodowego?

Członkiem Polskiego Panelu Narodowego może zostać każdy zainteresowany, który poprawnie wypełni formularz rejestracji, łącznie z podaniem aktualnego adresu e-mailowego. Każdy członek naszego panelu może mieć tylko jedną rejestrację! Utworzenie większej liczby rejestracji przez jedną osobę uważamy za poważne naruszenie zasad panelu!

4. Czy do Polskiego Panelu Narodowego mogą się również zarejestrować dzieci?

Minimalny wiek konieczny do uczestnictwa w Polskim Panelu Narodowym wynosi 15 lat.

5. Co zyskam rejestrując się do Polskiego Panelu Narodowego?

Rejestrując się do Polskiego Panelu Narodowego uzyskasz możliwość otwartego przedstawiania swojej opinii, a ponadto otrzymasz interesujące nagrody z naszego katalogu. Wynagrodzenia finansowe będziemy wysyłać na Twój rachunek bankowy.

6. Dlaczego przy rejestracji mam podać dane osobowe?

Bardzo nam zależy na wysokiej jakości prowadzonych badań i wiarygodności uzyskanych informacji. Dlatego konieczne jest, aby przy rejestracji podać prawdziwe dane osobowe. O dane osobiste takie, jak na przykład płeć, wykształcenie, wiek i inne pytamy po to aby uzyskać prawdziwy obraz struktury Polskiego Panelu Narodowego. Statystyczne ich opracowanie pozwoli nam stwierdzić, w jakim stopniu Polski Panel Narodowy jest reprezentatywny w odniesieniu do ogólnej i internetowej populacji Rzeczpospolitej Polskiej.

7. Dlaczego przy rejestracji muszę podać numer telefonu?

Taki warunek wynika z konieczności zapewnienia, że do Polskiego Panelu Narodowego nie zarejestrują się osoby z fałszywą tożsamością. Przy rejestracji wymagamy podania numeru telefonicznego, pod którym możemy się z Wami skontaktować i sprawdzić podane przez Was dane rejestracyjne. Numer telefoniczny służy tylko do przeprowadzenia tej rozmowy kontrolnej i nie jest dalej wykorzystywany!

8. Jak się postępuje z przekazanymi danymi?

Wszystkie dane, które nam przekażecie, starannie chronimy i postępujemy z nimi tak, aby nie było możliwości dokonania żadnych nadużyć przez osobę nieupoważnioną. Aby móc pracować na bazie danych osobowych jesteśmy zarejestrowani w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych tak, jak tego wymaga Ustawa nr 101/2000 Sb., o ochronie danych osobowych i o zmianie niektórych ustaw z dnia 4 kwietnia 2000 (ochrona danych).

9. Czy ktoś ma dostęp do moich danych osobowych?

Do danych osobowych, które zostały nam udostępnione, dostęp ma tylko upoważniony i przeszkolony pracownik naszych agencji badawczych, który zajmuje się zarządzaniem Polskim Panelem Narodowym. Jest absolutnie wykluczone, aby Twoje dane osobowe dostały się do rąk nieupoważnionych pracowników, oraz osób trzecich. Twoje dane osobowe nie są dostępne w Internecie.

10. Jak mogę wziąć udział w badaniach?

Jeżeli zostaniesz wybrany do uczestniczenia w badaniach, to zostaniesz poinformowany za pośrednictwem e-maila, w którym zostaniesz poproszony o zalogowanie się do systemu Polskiego Panelu Narodowego. Po zalogowaniu się otrzymasz bezpośredni link do ankiety. Jeżeli badanie nie jest prowadzone, lub nie zostałeś zaproszony do udziału w nim, ten link nie będzie aktywny.

11. Co obejmuje uczestniczenie w jednym z badań?

Uczestniczenie w jednym z badań oznacza dla Ciebie wypełnienie jednej z ankiet dostępnych on-line pod adresem Polskiego Panelu Narodowego. Czas potrzebny do wypełnienia jednej ankiety zależy od liczby pytań – z reguły waha się od 1 do 25 minut.

12. Czy muszę uczestniczyć we wszystkich badaniach?

Będzie nam miło, jeżeli weźmiesz udział we wszystkich badaniach, do których Cię zaprosimy. Ale masz oczywiście prawo nie uczestniczyć w niektórych badaniach.

13. Ile e-maili do mnie wyślecie?

Standardowo wysyłamy e-maile potwierdzające rejestrację. Kolejne e-maile będą dotyczyć zaproszenia do udziału w aktualnie odbywających się badaniach. Zaproszenia do udziału w badaniach nie są wysyłane systematycznie, wszystko zależy od aktualnego zapotrzebowania naszych klientów.

14. Jakie wynagrodzenie otrzymam za wzięcie udziału w badaniach?

Każde badanie jest oceniane punktowo zależnie od długości i złożoności ankiety. Za tak uzyskane punkty możesz otrzymać wynagrodzenie w gotówce przelanej bezpośrednio na Twój rachunek bankowy.

15. Jaki jest kurs przeliczeniowy pomiędzy tymi punktami, a polskimi złotymi przy przelewie gotówki na rachunek?

Kurs przeliczeniowy pomiędzy tymi punktami, a gotówką wynosi 62:1. Tzn., że za przykładowo 4030 uzbieranych punktów otrzymujesz 65 złotych.

16. Z kim mogę się kontaktować, jeżeli mam pytania do badania albo do panelu?

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Polskiego Panelu Narodowego kontaktuj się z nami najlepiej e-mailem na adres: info@panelnarodowy.pl.

17. Jakie są wymagania dotyczące hardware i software?

Do udziału w badaniach wystarczy zwykły komputer osobisty podłączony do Internetu z zainstalowaną przeglądarką stron internetowych i włączoną obsługą plików Cookies, JavaScript i zainstalowaną technologią Adobe Flash. W ramach kompatybilności z niektórymi badaniami nie zalecamy korzystania z przeglądarki Internet Explorer. Alternatywy: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

18. Co mam zrobić, jeżeli wykonam pierwszą część rejestracji, ale nie przyjdzie do mnie e-mail z jej potwierdzeniem, aby przejść do drugiej części rejestracji?

E-mail, który potwierdza pierwszą część rejestracji może dojść z pewnym opóźnieniem, które jest spowodowane ochroną przed spamem (tzw. graylisting). To opóźnienie nie powinno przekroczyć 1 godziny. Jeżeli potwierdzający e-mail nie nadejdzie w czasie do 4 godzin, prosimy napisać do nas na adres: podpora@panelnarodowy.pl

19. Jak mogę zmienić e-mail albo hasło dostępu?

Zaloguj się za pomocą swojej nazwy użytkownika i hasła na http://panelnarodowy.pl, potem w menu w lewej części ekranu otwórz sekcję "Ustawienia konta", w której znajdziesz możliwości zmiany adresu e-mailowego, hasła oraz zakończenia albo zawieszenia swojego członkostwa.

20. Zapomniałem swoje hasło dostępu! Co mam zrobić?

Jeżeli zapomniałeś/aś swoje hasło, kliknij w sekcji "Dane do rejestracji" na link "Zapomniałem/am swoje hasło", a potem wprowadź swój adres e-mailowy, który podałeś/aś przy rejestracji albo przy ostatniej aktualizacji danych osobowych. Hasło wyślemy Ci na podany adres.

21. Jak mogę zmienić swoje dane osobowe?

Zmianę danych osobowych podanych przy rejestracji wykonuje się po zalogowaniu w sekcji "Dane do rejestracji".

22. Jak mogę zrezygnować z uczestnictwa w Polskim Panelu Narodowym?

Będzie nam miło, jeżeli jak najdłużej będziecie aktywnymi członkami Polskiego Panelu Narodowego. Jeżeli jednak zechcecie zrezygnować ze swojego członkostwa, to najpierw musicisz się zalogować, jako członek panelu, a następnie zastosować w sekcji " Dane do rejestracji ", Dane do logowania z opcji", Zakończ członkostwo w Polskim Panelu Narodowym". Ze swojego członkostwa w Polskim Panelu Narodowym można zrezygnować tylko osobiście. Prosimy nie pisać do nas prośby o anulowanie swojego konta: na podstawie takiego wniosku nie możemy sprawdzić Twojej tożsamości i na takiej podstawie anulować Twojego konta.

23. Gdzie mam kierować pytania dotyczące ewentualnych problemów technicznych?

Pytania dotyczące wszystkich problemów technicznych, podobnie jak pytania do Polskiego Panelu Narodowego prosimy kierować na adres: info@panelnarodowy.pl.

24. Czy mogę mieć równocześnie konto w Polskim i Czeskim albo Słowackim Panelu Narodowym?

Nie można być jednocześnie zarejestrowanym w więcej, niż w jednym panelu narodowym. Utworzenie podwójnego konta jest sprzeczne z zasadami Polskiego Panelu Narodowego i może skutkować zakończeniem Twojego członkostwa.

25. Strona Panelnarodowy.pl zachowuje się niestandardowo, nie można zmienić hasła, nie można nacisnąć przycisku DALEJ, itp.

W świecie internetowym z takim zjawiskiem można się spotkać praktycznie na wszystkich serwerach. Coś się czasem zawiesza i nie musi to oznaczać błędu po stronie dostawcy usług. Jeżeli strona zachowuje się dziwnie, czegoś nie można nacisną tak jak zwykle, prosimy najpierw zastosować skrót klawiszowy CTRL+F5. Powoduje to wczytanie całkiem nowej strony i skasowanie fragmentów starej postaci strony (większość przeglądarek dla Waszej wygody i przyspieszenia pracy w Internecie zachowuje niektóre fragmenty stron dostępne offline, aby nie trzeba ich było stale wczytywać z Internetu).

26. Dlaczego niektóre ankiety nie działają na urządzeniach mobilnych iOS albo Android?

Najczęstszym problem jest braki technologii Adobe Flash. Spółka Adobe nie zdecydowała się aplikować jej dalej do urządzeń mobilnych. Jedyną możliwością jest wtedy ręczna instalacja ostatniej wersji aktualizacji (może nie działać na wszystkich typach urządzeń):
1) Pobieramy i instalujemy Adobe Flash player v11.1.115.34 dla AndroidOS 4.0 (-TUTAJ-) (Uwaga! Aby można było zainstalować pliki z innych źródeł, niż tylko ze Sklepu Play, trzeba na to zezwolić w ustawieniach telefonu/tabletu ([Menu]-Ustawienia-Zabezpieczenia-Zarządzanie urządzeniem-Nieznane źródło).
2) Instalujemy prostą przeglądarkę, która obsługuje Adobe Flash, na przykład Flash Browser (- TUTAJ -) Restartujemy urządzenie i instalacja jest gotowa. Jeżeli chcemy korzystać z Flash, to strony trzeba otworzyć w nowej przeglądarce Flash Browser.
// Dla urządzeń iOS można wykorzystać przeglądarkę Photon Flash Player (- TUTAJ -)
//Technologię Flash systematycznie zastępuje język programowania HTML5, który jest bardziej oszczędny i mniej kłopotliwy, co z radością powitają wszyscy użytkownicy urządzeń mobilnych.
// UWAGA: Ta instrukcja nie jest wiążąca, spółka Adobe ani Polski Panel Narodowy nie może zagwarantować jej działania w praktyce na jakimkolwiek urządzeniu mobilnym! //

27. Mam nowy numer konta. Gdzie go mogę zmienić?

Numer konta przekazuje się tylko jednorazowo przy składaniu wniosku o wypłacenie zarobionych środków na rachunek. Przechowujemy go tylko dla potrzeb tego jednego wniosku, numeru nie można nigdzie edytować w profilu.

28. Korzystam z przeglądarki Internet Explorer i spotykam się z tym, że ankiety mi nie działają.

W ramach kompatybilności zalecamy korzystanie na przykład z Mozilli Firefox, Google Chrome albo Opery. Niektóre kwestionariusze nie są kompatybilne z Internet Explorerem (wersja 8-11).

29. Poleciłem PoPaN swoim znajomym za pomocą zaproszenia. Znajomy się zarejestrował, ale w zestawieniu punktów nie widzę związanej z tym nagrody!

Jeżeli znajomy dokonał rejestracji za pomocą linku, który jest częścią zaproszenia, to wskazane jest, aby spełnił dalsze 3 warunki:

1) jego tożsamość musi być sprawdzona za pomocą rozmowy telefonicznej
2) musi wypełnić "Moją pierwszą ankietę" abyśmy go zaprosili do jednego z prowadzonych badań i
3) taką ankietę musi wypełnić w pełnym zakresie (uzyskać maksymalną punktację, która jest deklarowana w e-mailowym zaproszeniu do udziału w badaniu).

30. Chcę otworzyć ankietę, ale strona zawiesza mi się podczas wczytywania albo nie wyświetla się video.

Proszę sprawdzić, czy w przeglądarce nie są używane takie dodatki, jak AdBlock (blokada reklam), NoScript (blokada JavaScript, Flash i innych elementów). Te dodatki wystarczy wyłączyć przed uruchomieniem ankiety. Jeżeli zapomnisz je wyłączyć, to niestety nie możemy zagwarantować dostępu do ankiety. Każde zaproszenie ma tylko 1 próbę otwarcia ankiety.

 

Czekaj na realizację żądania

Czekaj na realizację żądania